Blog ku kini~

Haish~..sorry sbb blog aku skarang x totally in english..aku xde mood ar skunk..bnyk sangat problem yg menjelma sampai palotak aku terasa bebanan yang giler2 teramat sangat arh…

aku wish gak leh tulis ape yang aku rase kat sini..but,its a private stuff..so xnak ar kan?nnti kecoh plak..

sigh..sigh..sigh..ni je la bende yang aku wat sepanjang hari,mengeluh ape yang dah terjadi..aku harap giler ape yang da lepas tu dah la,so xyah la besar2kan lagi..just lupakan je *amik yang jernih,buang yang keruh*..Tp,cakap senang la..try wat..hurms..ok ar,ape2 ader news lagik aku post sama sini..

-Who that forget the past are condemn to repeat it-

-I no longer have my heart and my soul. Its just Pain that with me all the time.Please!Please!Kill me over and over again so i didnt feel the pain that killing me.-

Leave a comment